K, 02/05/2025 - 20:40 Imbi Henno 0 Kommentaarid 2. rakendab õppe- ja kasvatusprotsessi läbiviimisel ainealaselt õigeid ning õppija eripärale ja arengule vastavaid teadmisi, sõnavara ja meetodeid; Kuva 0 meeldimisi
K, 02/05/2025 - 20:40 Imbi Henno 0 Kommentaarid 1. oskab koostöös juhendajaga kavandada õppe- ja kasvatustegevust, arvestada riiklike ja kooli õppekavade eesmärkide, pädevuste ja õpitulemustega, luua õppeprotsessis seoseid erinevate ainete ja teemavaldkondade vahel; Kuva 0 meeldimisi
K, 01/29/2025 - 23:08 Imbi Henno 0 Kommentaarid 3. Rakendab uurimuslikku õpet, oskab juhendada loovtööd, viia läbi praktilisi tõid, õuesõpet, koostada metoodilisi- ja õppevahendeid, suunata õpilasi osalema projektides, kujundada õpilaste jätkusuutliku arengu alaseid hoiakuid ja väärtushinnanguid. Kuva 0 meeldimisi
K, 01/29/2025 - 23:08 Imbi Henno 0 Kommentaarid 1. Omab ülevaadet bioloogia ja keskkonnaõpetuse õpetamine eesmärkidest, õppetegevustest ja õpitulemustest, läbiva teema keskkond ja jätkusuutlik areng ellurakendamise põhimõttetest, õppevarast, õppetöö organiseerimise vormidest, meetoditest. Kuva 0 meeldimisi