Vaatleb kolleegi õpetamistegevust; jälgib, analüüsib ja tagasisidestab...

Vaatleb kolleegi õpetamistegevust; jälgib, analüüsib ja tagasisidestab kolleegi tegevust, märkab edusamme ja tunnustab; nõustab kolleege enese arengu eesmärkide seadmisel ja õpetamisoskuste arendamisel, lähtudes õpetaja eneseanalüüsist; toetab mentorina algaja õpetaja või uue kolleegi kohanemist ja arengut, juhendab üliõpilaste pedagoogilist praktikat, lähtudes juhendatava eripärast; algatab ja toetab õpetajatevahelist koostööd ja kogemuste vahetamist.

Tunnivaatlused

Vaatle 8–10 tundi (kui töötad informaatikaõpetajana, siis 4–5 tundi) Sea igale tunnivaatlusele konkreetne fookus (ntennastjuhtiva õppija kujundamise mingi tahk, õpetaja digipädevuse mingi tahk), toetudes õpingutest saadudÂ...

Kuva

2. PRAKTIKAPÄEV

AINEDIDAKTIKA VAATLUSÜLESANNE Praktikumi ülesande teema. Kaasaegsed meetodid õppeprotsessis. Praktikumi ülesande eesmärk: Üliõpilane vaatleb, milliseid õpetami...

Kuva