Lugege palun 24. oktoobriks järgmisi lühikokkuvõtteid 20. sajandi erinevatest õppekavafilosoofiatest ja traditsioonidest. Me räägime loengus põhjalikumalt nendest kokkuvõtetest, kusjuures grupitööna võiks iga grupp keskenduda ühele tekstile. :
1. The progressive vision of the curriculum
Link: https://drive.google.com/file/d/1zc_mneQZgOGB_STKs8gnBWBT9eL7G5o8/view?usp=sharing
2. Radical approaches to curriculum
Link: https://drive.google.com/open?id=1S1tL4vdElHcWA-ALFdUXkTsCxSZqnWBB
3.Conservative vision of the curriculum
Link: https://drive.google.com/file/d/1uMPHn0E6qKlZMhfM5TsEG_vKMDbGLDX7/view?usp=sharing
4. Curriculum standards movement
Link: https://drive.google.com/file/d/1QZQioHYJGEEivT79bFGDfC6pMsHEf6h9/view?usp=sharing
5. The main differences between the German Didaktik and Anglophone curriculum tradition
Link: https://drive.google.com/file/d/13bmj4fZS-zjDxvfhsarLhLjXhBjOk67m/view?usp=sharing