Artiklid seminaris esitlemiseks
1. A. V. Kelly (2009) 1. peatükk: The curriculum and the study of the curriculum. Kelly (2009) The curriculum. Theory and practice. 6th edition. Los Angeles: Sage. Leiate veebist:
1. A. V. Kelly (2009) 1. peatükk: The curriculum and the study of the curriculum. Kelly (2009) The curriculum. Theory and practice. 6th edition. Los Angeles: Sage. Leiate veebist:
Link: https://drive.google.com/file/d/1Z9f5AMopPd7fB9Z5ucLoEVkYKwvkONfI/view?usp=sharing
Link: https://drive.google.com/file/d/1ZUHJTyrq3_o6vyJcyER6j656NOEcGShC/view?usp=sharing
Lugege palun 24. oktoobriks järgmisi lühikokkuvõtteid 20. sajandi erinevatest õppekavafilosoofiatest ja traditsioonidest. Me räägime loengus põhjalikumalt nendest kokkuvõtetest, kusjuures grupitööna võiks iga grupp keskenduda ühele tek...
Postitage siia oma vabas vormis õpimärkmed artikli kohta, millest hakkame 5. oktoobril põhjalikumalt rääkima: Lassonde, K. A., Kendeou, P., & O'Brien, E. J. (2016). Refutation texts: Overcoming psychology misconceptions that are resistant...
Postitage palun selle ülesande alla oma nägemus sellest, kuidas valmistada Eesti haridusmaastikku ette võimalikuks DNA-revolutsiooniks hariduses. Mis on võimalikud ohukohad geneetiliste diagnostikameetodite laialdaselt kättesaadavaks muutumis...
Individual task: Please create a learning contract for the Module using the blog post in the course. Blog posts can be shared to other learners and the facilitator. This enables to use the learning contrac...
Projektipäev kestab 90 minutit ning koosneb kahest moodulist, mille käigus on õpilastel võimalik kasutada HIKi haridustehnoloogiat.
Projektipäev kestab 4 täistundi ning koosneb erinevatest moodulitest, mille käigus on õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat.
Videoklots teemal "Robootika õppetöös"