Sisestas Imbi Henno, N, 02/01/2024 - 12:33 Standardized competence outcome: valdab õppesisu, hoiab end kursis valdkondlike uuendustega, arvestades valdkonna-alase teadmuse, teaduspõhisuse ja parimate praktikatega ning õppekavast tulenevate nõuetegakasutab oma töös teemakohast (teadus)kirjandustteab, kuidas õppesisu kõige tõhusamal viisil erinevatele õppijatele õpetada ning kuidas toetada teaduspõhiste arusaamade kujunemist ja saavutada vajadusel muutusi õppijate mõttemudelitesteab ja valib õppesisu õpetamisel sobiva keerukustaseme ning esitusviisioskab pedagoogilisi teadmisi siduda ainealaste teadmistega õppimise tõhustamiseksloob tehnoloogilisi lahendusi ja tegutseb nii looduslikus kui ka tehnoloogiarikkas keskkonnas, arvestades looduse, tehnoloogia ja ühiskonna vastasmõjusidmõistab ja rakendab matemaatikale, loodusteadustele ja tehnoloogiale omaseid teadmisi ja meetodeid probleemide lahendamiselõpetab, lähtudes õppija eripärast, seatud eesmärkidest, õpiväljunditest ja ainetevahelisest lõimingust...märkab ja arvestab õppijate erinevaid huvisid, võimeid ja vajadusi (sh hariduslikke erivajadusi, kultuurilist eripära jm), tagades võimetekohase õppearvestab peamiste tunnetusprotsessidega (taju, tähelepanu, mälu, mõtlemine, 4 täidesaatvad funktsioonid) õppija toetamiselkogub andmeid õppijate arengu ja õppeprotsessi tõhususe kohtamärkab õppijate toe vajadust ja nende individuaalseid õpivajadusi (sh teistest võimekam õppija)koostöös lapsevanematega toetab ja suunab õppijaton teadlik õppija füüsilise, kognitiivse, emotsionaalse ja sotsiaalse arengu alustest ning kultuurilistest eripäradeston teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest...hoiab ennast kursis õppimist ja õppija arengut puudutava terminoloogia, uuema teadmuse ja uuringutegaon teadlik digilahenduste kasutamise võimalustest ja sellega seotud riskidest õppimiselDescription: Assessment description: