Tähelepanu! eDidaktikum lõpetab teenuse pakkumise juulis 2025. Täpsem info siin

13. sept - kontakttund

TEEMAD ja SISU

  • Veebipõhised õpikeskkonnad ja  programmid õppetöös.
  • ​Testid ja küsimustikud (Kahoot jt.)
  • Tahvelarvuti õppetöös (LearningApps)
  • QR-koodi mäng
  • Virutaalreaalsus (4D elements)

Tunnitöö 4: Valminud test ja selle analüüs
Tunnitöö 3: Virtuaalreaalsus õppetöös.


21. sajandi õppija


Õpikeskkond (veebipõhine, personaalne)


INFO QR-KOODIDE KOHTA

VAATA QR-koodid klassiruumis

LOE QR-koodid õppetöös


Tunnitöö 3


LOE: Laiendatud ja rikastatud reaalsus

VAATA: Augmented Reality

Vaata Liitreaalsus ja keemia  

Vaata: Loome uue maailma - liitreaalsus (Katrin Soika)

KEEMIA - 4D ELEMENTS

Rakendus nii Androidile kui ka Apple'le

Paberist elemendid(ehk markerid)

QUIVER

Rakendus nii Androidile kui ka Apple'le |  Markerid

 

Veel keskkondi ja markereid

Fablevisiolearning


Tunnitöö 4


PUUDUJATELE

1) Tee järgi Tunnitöö3 - punktid 5-7
2) Tee järgi Tunnitöö4 - loo 1 virtuaalreaalsuse pilt 4D elementidest ja üks Quiverist. Lae need üles interaktiivsele seinale: https://padlet.com/elyna84/liitreaalsusest
3) Lisa juurde kirjeldused, mida tegid selleks et neid pilte luua? Mida sul oli selleks vaja teha? Mis oli lihtne, mis oli keeruline? Miks? Lisa juurde ka vastused mis Tunnitöö 4 all kirjas.
4) Kirjuta essee teemal "Virtuaalreaalsus õppetöös - võimalused ja ohud" pikkusega 1 A4 ning essee teemal "Kuidas QR koodi õppetöös kasutada -seos riikliku õppekavaga - digipädevused" pikkusega 2 A4.

Tähtaeg 19. sept