AINEDIDAKTIKA VAATLUSÜLESANNE 3

Praktikumi ülesande teema: Füüsiline õppekeskkond tehnoloogiaõpetuses.

Praktikumi ülesande eesmärk: vaadelda antud kooli tehnoloogiaõpetuse tunde (võimalusel erinevate tehnoloogiate tunde), ning analüüsida õppekeskkonda erinevatest aspektidest lähtuvalt vastavalt õpilaste tegutsemisele klassiruumis.

Vaatlusülesande teostamise korraldus: Üliõpilane vaatleb ühe päeva jooksul erinevate klasside tehnoloogiaõpetuse ainetunde ning analüüsib õppekeskkonda (õppeklassi sisustus, tehnilised vahendid, didaktilised vahendid) järgnevatest aspektidest lähtuvalt: kaasaegsus ja esteetilisus, ohutus/turvalisus, ergonoomika (sobivus vanuseastmeti). Üliõpilane analüüsib õpetaja tegevust tunnis õpikeskkonna käepärasel ja otstarbekal kujundamisel ja kasutamisel ning õpilaste tegevust lähtuvalt käsitööklassi tingimustest.  Vaatlejana saab märgata: õigete/valede töövõtete esinemist,  õpetaja märkamist/tähelepanu, väärarusaamu. Üliõpilane täidab vaatluslehe ning lisab joonise õpikeskkonna/situatsiooni iseloomustamiseks ja analüüsimiseks.

Ülesande kirjeldus:

Üliõpilane töötab läbi tehnoloogiaõpetuse õppekeskkonda puudutavad materjalid (vt lugemiseks enne vaatlust) ning loob seosed ainedidaktikas käsitletuga.

Üliõpilane täidab antud ülesannet, täites etteantud vaatluslehe ning esitab selle e-Didaktikumi

Lugemiseks enne vaatlust:

Tervisekaitsenõuded koolidele (2013). § 8. Nõuded keemiakabinetile, tehnoloogiaruumile ning õppeköögile  https://www.riigiteataja.ee/akt/128082013010

165 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

27/10/2022

Loodud

29/9/2022