Kokkuvõte
Tutvumine kooli- ja klassiruumi füüsilise keskkonnaga. Tutvumine kooli dokumentatsiooniga. Õpetaja tegevuse ja rolli jälgimine koolis. Õppetunni struktuuri elementide eristamine ja ajaline määratlemine. Õpetaja koostöövõrgustik. Õpetaja töövari. Klassijuhataja töö vari. Koostöö õpilaste ja õpetajatega tunnivälistes tegevustes. Klassivälise tegevuse ettevalmistamine ja läbiviimises osalemine. Õpilaste õppimise juhendamine. Üliõpilaste iseseisev töö: vaatlustulemuste vormistamine.
Sisu
Kursuse eesmärgid:
- Üliõpilane mõtestab koolis toimuvat õpetaja rollist lähtuvalt ning järgib professionaalseid ja eetilisi nõudeid.
- Teab kooli kui organisatsiooni toimimise põhimõtteid.
- Üliõpilane oskab vaadelda ja analüüsida
- kooli õpikeskkonda,
- õppetunni läbiviimist,
- õpilaste tegevust tunnis,
õpetaja erinevaid tööülesandeid koolis.