Iseseisvad tööd

Iseseisvad tööd enne 8. aprilli seminari

Tere, kallid kursuslased!

Selleks, et te meie kohtumiste vahepealsel ajal robootikat ei unustaks, on siin kirjas mõned ülesanded, millega me soovime, et te enne meie järgmist kohtumist tegeleksite. Enne järgmist kohtumist 8. aprillil tuleks teil: 

1. Viia läbi üks lõimitud tegevus Bee- või Blue-Botiga (võite kasutada kursusel koostatud õppetegevuste kavasid) ning analüüsida selle tegevuse õnnestumist. Analüüs võiks sisaldada järgmisi osi:

  • tegevuse kirjeldus (kui palju lapsi oli kohal ja kuidas te nad tegevuse ajaks jaotasite, mida tegite, milliseid vahendeid kasutasite?)
  • tegevuse analüüs (kuidas tegevus õnnestus?, milliseid ootamatusi ette tuli ja kuidas te need lahendasite?, mida teeksite teinekord teisiti ja miks?)
  • enda õppimise reflektsioon (mida te selle tegevuse käigus õppisite ja mida tahaksite veel teada?)

Palun esitada see analüüs "Ülesannete" rubriigis 7. aprilliks nii, et see oleks kõikidele kursuslastele nähtav - nii saate õppida ka teiste kogemustest. 

2. Mõelda oma uurimisküsimusele: mida sooviksid uurida robotitega lõimitud õppimise juures oma lasteaias. Kui mõtlesid välja, pane see endale kirja.

3. Laadida eDidaktikumis "Arutelu" alla ülesse oma õpikogukonna esimesel päeval tehtud tegevuse kirjeldus "nii-hästi-kui-välja-tuli".

4. Leida eDidaktikumis "Õppematerjalid" alt TACCLE3 õppematerjali näited ja nendega tutvuda.

5. Leida eDidaktikumi "Failid" alt Beeboti õppematerjal ja õpperobootika oskussõnastik ning nendega tutvuda.

EDU ISESEISVATE TÖÖDE TEGEMISEL JA KOHTUMISENI 8. APRILLIL!

1029 vaatamist (0 täna)

Autor

Loodud

Pühapäev, Märts 24, 2019 - 18:44