Kokkuvõte
1. Õppijate eneseanalüüs: õppijate uskumused, väärtused, teadmised seoses arengu, õppimise ja õpetamisega. 2. Ajalooline ülevaade valgustusajastu filosoofial põhineva saksa Bildungi õpikäsituse kujunemisest euroopaliku didaktika lähtekohaks ning biheiviorismi ning pragmatismi saamisest ameerikaliku curriculumi traditsiooni aluseks. Nn Lehrplan ja curriculum tüüpi õppekavad, õpiväljundid ja biheivioristlik õpikäsitlus. 3. Ajalooline lühiülevaade õppimise ja õpetamise käsitlustest. Biheiviorismi vs konstruktivismi (välise käitumise vs kognitiivsete protsesside) areng, vastuolud ja integreerimise vajadused 4. Ajalooline lühiülevaade võimekuse/psüühiliste protsesside ja nende arendatavuse käsitlustest ning kaasaegsest käsitlusest 5. Kaasaegne õppimise käsitlus ja mis sellest järeldub õpetamise kohta 6. Õpilaste mitmekülgset arengut toetav õpetamine (psüühiliste protsesside iseärasuste, vajaduste, motivatsiooniliste aspektide, arengu tasemega, kultuuriliste jne erinevustega arvestamise vajadus) 7. Kodu ja kooli roll õpilaste arengus. Peredega koostöö
Sisu
Kursuseprogramm - õppematerjalide selgitused, lingid allikatele ja loeng-seminaride detailne plaan
Õppematerjalid (Kokku: 3)