Kokkuvõte
Kursus loob eeldused teoreetilistes ja praktilistes kunstiõpetuse ainetes õpitu esmase kogemuse rakendamiseks reaalses koolisituatsioonis. Kursuse jooksul tuleb eesmärgistada ja planeerida oma tegevust ja valida eesmärgi saavutamiseks sobivad meetodid; tunnetada koolitunni pikkust ja osata seda ajaliselt planeerida; osata märgata ja arvestada õpilaste vanuselisi ja individuaalseid erinevusi; hinnata antud tunde analüüsides nii enda kui õpilase tegevuse reaktsioone. Iseseisvaks tööks on tundide vaatlemine, tundide ettevalmistamine, tunnikavade koostamine, näitvahendite valmistamine, tundide analüüs, praktikamapi koostamine.
Sisu
Õpiväljundid
- lähtub koostöös juhendajaga õppe- ja kasvatusprotsessi planeerimisel hariduslikest eesmärkidest, riiklikust ja kooli õppekavast ning vaatlustundidest saadud kogemustest;
- kasutab õppe- ja kasvatusprotsessi läbiviimisel ainealaselt õigeid ning õppija eripärale, eale ja vajadusel hariduslikule erivajadusele vastavaid teadmisi, sõnavara ja meetodeid;
- analüüsib koostöös juhendajatega õppe- ja kasvatusprotsessi ning oma tegevust vastavalt kavandatud eesmärkidele ja alusdokumentidele, oskab sellest lähtuvalt planeerida edasist tegevust;
- arvestab praktikamapi koostamisel sisuliste ja vormistuslike nõuetega;
- järgib oma tegevuses õpetajana professionaalseid ja eetilisi nõudeid.
- kasutab õppe- ja kasvatusprotsessi läbiviimisel ainealaselt õigeid ning õppija eripärale, eale ja vajadusel hariduslikule erivajadusele vastavaid teadmisi, sõnavara ja meetodeid;
- analüüsib koostöös juhendajatega õppe- ja kasvatusprotsessi ning oma tegevust vastavalt kavandatud eesmärkidele ja alusdokumentidele, oskab sellest lähtuvalt planeerida edasist tegevust;
- arvestab praktikamapi koostamisel sisuliste ja vormistuslike nõuetega;
- järgib oma tegevuses õpetajana professionaalseid ja eetilisi nõudeid.