Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

Kursust kokkuvõttev refleksioon

Esita siia kirjalikult ja ole valmis sisu kaaslastele tutvustama. 

Osad

Lugemispäevik, mis koosneb kahest osast

  • Enda valitud kirjandus (kaks ainedidaktilist teadusartiklit; kaks populaarteaduslikku artiklit enda valikul; kaks ajaleheartiklit enda valikul). Palun lisada iga loetud teksti kohta mõistlikus mahus (nt Twitteri säutsu maht) refleksioon, kus toote mõne lausega esile artikli põhiseisukohad ning reflekteerite artiklit: mille poolest on see ainedidaktiliselt väärtuslik, millega nõustute, millega mitte, ja miks. PS. Artikleid ei ole vaja ümber jutustada, vaid peegeldada!
  • Ülevaade kahest ainedidaktilisest meetodist. Tutvustada kaht ainedidaktilist meetodit, põhjenda nende valikut, seostades need loengute jm teadmistega ning enda õpilase vajadustega. Reflekteeri meetodite kasutust klassis, tutvusta meetodeid õpimappide esitlusel jaanuaris (keeleõpetus, kirjandusõpetus, lugemine, kirjutamine, teksti toimetamine, tekstianalüüs vms)

Iseseisvate ülesannete refleksioon

  • Kahe iseseisva ülesande järel lisada õpimappi refleksioon, mis lähtub järgmistest pidepunktidest
    • Kuidas valmistusin ülesandeks: millest lähtusin, mida uurisin enne, millist eeltööd ülesanne vajas?
    • Ülesande ajal: mis valmistas raskusi, mis oli lihtne, mida peaksin veel lihvima?
    • Pärast ülesannet: arutle tagasiside põhjal, mida peaks veel arendama, tee järeldusi.

Kursust kokkuvõttev refleksioon

  • Kümme teesi: sõnastada enda kui EMAKEELEÕPETAJA põhimõtted, mis kajastavad õpetamisvõtteid ja omandatud AINEDIDAKTILISI teadmisi, need võivad kursuse vältel muutuda
  • Tagasivaade kursusele
  • Mida kursus üldiselt andis?
  • Milliseid kursuselt saadud teadmisi või oskusi peaksin edaspidi iseseisvalt lihvima?
  • Mis jäi arusamatuks või segaseks või tekitas küsimusi?
  • Kuidas seostus ja suhestus kursus teistest ainetest saadud teadmistega?

Töö vormistus peab olema korrektne, kuid formaadi võite valida ise, see võib olla nii tekstifail, kuvastik, veebileht, Padleti leht vms. Peaasi, et tööst oleks teile endale tulevikus kasu!