Siia lisa valmis tunnikavad, millele oled juba kaaslase tagasiside saanud.
Hindamismaatriks:
A |
B |
C |
D |
E |
tunnikonspekt on koostatud Gagné mudeli järgi |
tunnikonspektist on Gagné õppeühiku osad välja loetavad |
tunnikonspektis on osa Gagné mudeli etappe |
tunnikonspektis on üksikud Gagné tunnimudeli etapib |
tunnikonspektis pole eraldi märgata Gagné tunnimudeli etappe, kuid on märgata 3-faasilist struktuuri |
hindamine näitab selgelt, kas õpitulemused on saavutatud ja on õppijat toetav |
hindamine näitab üldjoontes, kas õpitulemused on saavutatud |
hindamise seos õpitulemusega on osaliselt selge |
hindamine on seotud üksikute õpitulemustega |
tunnikavas on olemas hindamisjuhend, kuid see ei võimalda saada kinnitust õpitulemuste saavutamisele |
tunnitegevused vastavad õppijate keeletasemele |
enamik tunnitegevusi vastavb õppijate keeletasemele |
pooled tunnitegevused vastavad õppijate keeletasemele |
osa tunnitegevusi vastavb õppijate keeletasemele |
tunnitegevused on enamasti üle või alla õppijate taseme |
tunnitegevused on kaasavad (õppijate aktiivsust toetavad), eakohased ja mitmekesised |
tunnitegevused on enamasti kaasavad (õppijate aktiivsust toetavad), eakohased ja mitmekesised |
osa tunnitegevusi on kaasavad (õppijate aktiivsust toetavad), eakohased ja mitmekesised |
üksikud tunnitegevused on kaasavad (õppijate aktiivsust toetavad), eakohased ja mitmekesised |
tunnitegevused on mitmekesised, ent ei toeta õppijate kaasatust, aktiivsust |
tunnitegevused lähtuvad täielikult püstitatud eesmärkidest ja õpitulemustest ning on põhjendatud |
tunnitegevused lähtuvad enamasti püstitatud eesmärkidest ja õpitulemustest ning on põhjendatud |
osa tunnitegevusi lähtub püstitatud eesmärkidest ja õpitulemustest ning on põhjendatud |
osa tunnitegevusi lähtub püstitatud eesmärkidest ja õpitulemustest, kuid põhjendused on ebaselged |
tunnitegevuste seod eesmärkide ja õpitulemustega on nõrk, kuid põhjendused puuduvad |
15. jaanuariks annan kavadele tagasisidet ja 22. jaanuarini on aega täiendada.