Microsoft Publisher Tips, Templates And Other Resources

Peasakid

Portfoolio andmed

Portfoolio autor: Abby Roan

Viimati muudetud: N, 06/04/2020 - 05:26

Portfoolio loodud: N, 06/04/2020 - 05:26

Portfoolio staatus

Avaldatud, üle vaatamata

Portfoolio hindajad

Hindajaid ei ole määratud

  1. Õpetaja eeskuju digiajastu töö- ja õppimiskultuuri kandjana

    • edastab efektiivselt asjakohast teavet ja ideid õppijatele, vanematele ja kolleegidele, erinevaid digiajastu meediume ja formaate kasutades;
    • demonstreerib vilumust digitehnoloogia kasutamisel ja olemasoleva teadmuse ülekandmisel uutele tehnoloogiatele ja situatsioonidele;
    • on eeskujuks tänapäevaste ja tulevaste digivahendite kasutamisel uurimistegevuses ning elukestvas õppes, sh suudavad leida, analüüsida, hinnata ja kasutada erinevaid infoallikaid
    • teeb õppijate õpiedukuse ja innovaatilisuse toetamiseks digivahendite abil koostööd õppijate, kolleegide, vanemate ja teiste kogukonnaliikmetega
  2. Kutsealane areng ja eestvedamine

    • demonstreerib liidrivõimeid uute digitehnoloogiate juurutamise visiooni kujundamisel, panustavad ühisotsustusse ning arendavad kolleegide eestvedamis- ja digitehnoloogiaoskusi
    • analüüsib ja mõtestab regulaarselt ajakohaseid uuringuid ja toimivaid praktikaid õppimise toetamisel digivahenditega;
    • osaleb kutse- või erialastes kohalikes ja üleilmsetes õpikogukondades eesmärgiga avastada digitehnoloogia loomingulise rakendamise uusi võimalusi;
    • panustab õpetajakutse, oma kooli ja kogukonna toimimisse, elujõulisusse ja uuendusprotsessi
  3. Digiajastule kohaste õpetamis- ja hindamisvõtete arendamine

    • kavandab ja kohandab õppetegevusi kasutades digivahendeid, et arvestada õppijate erinevaid õpistiile, -strateegiaid ja võimeid
    • kavandab või kohandab õppimise ja loovuse soodustamiseks asjakohaseid õppetegevusi, mis hõlmavad digivahendeid;
    • kasutab õpikeskkonnas digivahendeid, mis äratavad uudishimu ja innustavad õppijaid osalema oma õpieesmärkide püstitamisel, õppimise juhtimisel ja arengu hindamisel
    • annab õppijatele mitmekülgset tagasisidet nii kujundava kui kokkuvõtva hindamise vormis, lähtudes seejuures nii pädevus- kui tehnilistest standarditest ning kasutades hindamistulemusi sisendina õppeprotsessi parendamisel
  4. Digiühiskonnas kodanikuna käitumine

    • arvestab õppijate individuaalsete eripäradega, kasutades õppijakeskseid meetodeid ning pakkudes võrdset ligipääsu sobivatele digivahenditele;
    • edendab kultuuritaju ja globaalset teadlikkust, suheldes digikeskkonnas kolleegide ja õppijatega teistest kultuuridest
    • on eeskujuks digitehnoloogia ja teabe kasutamisega seotud etiketi järgimisel ja edendavad vastutustundlikku suhtlust digikeskkonnas
    • soovitab, edendab ja õpetab digitaalse teabe ja tehnoloogia turvalist, seaduslikku ja eetilist kasutamist, sh autoriõiguste ja intellektuaalse omandi põhimõtete ning asjakohast allikatele viitamistjärgimist
  5. Õppijate innustamine ja nende loovuse arendamine

    • edendab õppijate refleksiooni koostöövahendite abil, et avaldada ja avardada õppijate kontseptuaalset arusaamist ja mõtlemist, planeerimist ning loomingulisi protsesse
    • on teadmusloomes eeskujuks õpilastele ja kolleegidele, õppides koos nendega erinevates füüsilistes ja virtuaalsetes keskkondades
    • kaasab õppijaid eluliste küsimuste ja probleemide uurimisse ning lahendamisse
    • edendab ja toetab loovat ning innovaatilist mõtlemist ja leidlikkust, olles õppijatele eeskujuks