Pädevuspõhine eneseanalüüs

Üliõpilane täidab pädevuspõhise eneseanalüüsi puuduvad osad ja koostab oma e-portfoolio e-didaktikumis. Üliõpilane lisab juhendajavalt õpetajalt saadud pädevuspõhise hinnangulehe e-didaktikumi.

 

Õpetaja kutsepädevused

B. 2.4.3 Oma füüsilise, vaimse ja emotsionaalse heaolu tagamine

  • jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel;
  • otsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, juhtkonnalt, tugispetsialistilt jt

B. 2.9.9 Ettevõtlikkus

  • on orienteeritud tulemustele ja isiklike tööeesmärkide saavutamisele;
  • otsib võimalusi enesearendamiseks ja karjääris edasiliikumiseks;
  • märkab probleeme ja neis peituvaid võimalusi; reageerib paindlikult muutustele ja võtab arukaid riske;