Kokkuvõte
Projektipäev koosneb erinevatest moodulitest, mille käigus on õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat.
Sisu
Projektipäev on üles ehitatud:
-
õppijakeskselt - läbiviijad on juhendajad, kes aitavad meeskondi probleemide lahendamisel, õpilased juhivad oma õppimist ise
-
rõhk on meeskonnatööl - sotsiaalsed oskused, ülesannete jagamine, vastutus, ajaraamistiku jälgimine, enda kehtestamine ja väljendamine
-
kirjalikele õpijuhistele - õppijate iseseisvus, funktsionaalne lugemisoskus, kriitiline mõtlemine
-
õppimine toimub avatud õppekeskkonnas - kasutusel on kõik keskuse ruumid, sh koridorid ja interaktiivsed keskkonnad
-
projektipäeva käigus toimub pidev oma meeskonna tegevuse reflekteerimine ja tulemuste tutvustamine ning analüüs
-
enamik ülesandeid on üles ehitatud mänguliselt, mõnes ei puudu ka võistlusmoment
Projektipäeva eesmärgid õpilastele:
-
arendada loovust, koostööoskust, algatusvõimet innovaatiliste ideede rakendamisel
-
õppida lugema õpijuhiseid, tegema iseseisvaid otsuseid erinevate meetodite valikul ning jälgima ajakasutust
-
läbi tegevuste tutvuda erinevate tehniliste vahendite ja internetipõhiste keskkondade võimalustega
-
sisendada julgust ja enesekindlust nii uute vahendite-meetodite kasutamiseks kui ka enda töö presenteerimiseks ja rühmatöö tegemiseks
-
häälestuda loodushoiu ja säästva mõtlemise teemale
-
vaadata prügi, sh mahajäetud esemeid ja teha nende põhjal järeldusi inimeste elu-olu kohta
-
kaardistada mõiste “prügi” tähendus, mõista selle teemaga seonduvat sõnavara
-
tutvuda ökodisaini ja prügikunsti näidetega
-
luua reklaam uuskasutatud esemele, sh mõeldes auditooriumi, tarbija ja meediumite peale
Õpijuhised avanevad õigel ajal ise ja need leiad sellelt samalt lehelt!