Üliõpilane koostab konspektid ja viib läbi nii käsitöö kui ka kodunduse ainetunde alates teisest praktikanädalast.
Igal nädalal (alates teisest nädalast) tuleb läbi viia 4 ainetundi, kokku 20 tundi.
Üliõpilane esitab kaks tunnikonspekti koos analüüsiga (ainepädevus, õpetamispädevus) eraldi käsitöö ja kodunduse kohta, milles peegeldub tema oskuste areng seada õpieesmärke ning valida nendeni jõudmiseks sobiv õppesisu ja õppetegevused.
Hindamiskriteeriumid: konspektid vastavad erialainstituudis kehtestatud vormistusnõuetele ja tunni hindamiskriteeriumitele (vt lisa 1). Konspektile on lisatud näited, kuidas toetatakse tunnis õpilaste õpi-, suhtlus- ja enesemääratluspädevusi. Üliõpilane kirjeldab ainetundide raames eesmärgipärast õppematerjalide koostamist, näidates ära kuidas teatud vahendid, sh ka digivahendid on lisanud väärtust õpieesmärkide saavutamisel.