Üliõpilane koostab konspektid ja viib läbi töö- ja tehnoloogiaõpetuse ainetunde alates teisest praktikanädalast.
Igal nädalal (alates teisest nädalast) tuleb läbi viia 4 ainetundi, kokku 20 tundi.
Üliõpilane esitab kaks tunnikonspekti koos analüüsiga (enesehinnang ainepädevusele, õpetamispädevusele), milles peegeldub praktikandi oskuste areng seada õpieesmärke ning valida nendeni jõudmiseks sobiv õppesisu ja õppetegevused.
Hindamiskriteeriumid: konspektid vastavad erialainstituudis kehtestatud vormistusnõuetele ja tunni hindamiskriteeriumitele (vt juhendaja õpetaja hindamislehte). Konspektile on lisatud näited, kuidas toetatakse tunnis õpilaste õpi-, suhtlus- ja enesemääratluspädevusi. Üliõpilane kirjeldab ainetundide raames eesmärgipärast õppematerjalide koostamist (põhjendus, miks midagi on tunnis kasutatud), näidates ära kuidas teatud vahendid, sh ka digivahendid on lisanud väärtust õpieesmärkide saavutamisel.