Valim ja andmekogumismeetod

Uuringu kontekst: E-koduõppe toestamine Kristiine Gümnaasiumis, mis jäi Eesti koolidest esimesena COVID-karantiini

Uurimisküsimused: 

  • Milliseid ülesandeid andsid õpetajad kõige sagedaminiõpilastele e-koduõppeks?
  • Millist tagasisidet andsid õpetajad e-koduõppelõpilastele?
  • Mil määral olid õpilastele antud ülesanded toetatudõppematerjalidega, näidetega muul moel?
  • Mille poolest erinesid õpetajate poolt antud ülesandedkarantiini esimesel, teisel ja kolmandal nädalal?

Milline oleks sellise uuringu valimi moodustamise meetod ja kui suur peaks olema valim, et ühelt poolt tagada andmete kõrge laekumisprotsent, teisalt aga valimi tugevus?

Milliste meetodite abil ja millistest allikatest (primaarsed, sekundaarsed) tuleks koguda andmed, et nende põhjal oleks võimalik leida vastused esitatud uurimisküsimustele?

647 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

28/3/2020

Loodud

23/3/2020