Prügi kui võimalus (1,5h)

Peasakid

  • Info

Kokkuvõte

Projektipäev koosneb erinevatest moodulitest, mille käigus on õpilastel võimalik kasutada keskuses olevat tehnoloogiat.

Sisu

Projektipäev on üles ehitatud:

  • õppijakeskselt - läbiviijad on juhendajad, kes aitavad meeskondi probleemide lahendamisel, õpilased juhivad oma õppimist ise

  • rõhk on meeskonnatööl - sotsiaalsed oskused, ülesannete jagamine, vastutus, ajaraamistiku jälgimine, enda kehtestamine ja väljendamine

  • kirjalikele õpijuhistele - õppijate iseseisvus, funktsionaalne lugemisoskus, kriitiline mõtlemine

  • õppimine toimub avatud õppekeskkonnas - kasutusel on kõik keskuse ruumid, sh koridorid ja interaktiivsed keskkonnad

  • projektipäeva käigus toimub pidev oma meeskonna tegevuse reflekteerimine ja tulemuste tutvustamine ning analüüs

  • enamik ülesandeid on üles ehitatud mänguliselt, mõnes ei puudu ka võistlusmoment

Projektipäeva eesmärgid õpilastele:

  • arendada loovust, koostööoskust, algatusvõimet innovaatiliste ideede rakendamisel

  • õppida lugema õpijuhiseid, tegema iseseisvaid otsuseid erinevate meetodite valikul ning jälgima ajakasutust

  • läbi tegevuste tutvuda erinevate tehniliste vahendite ja internetipõhiste keskkondade võimalustega

  • sisendada julgust ja enesekindlust nii uute vahendite-meetodite kasutamiseks kui ka enda töö presenteerimiseks ja rühmatöö tegemiseks

  • häälestuda loodushoiu ja säästva mõtlemise teemale

  • vaadata prügi, sh mahajäetud esemeid ja teha nende põhjal järeldusi inimeste elu-olu kohta

  • kaardistada mõiste “prügi” tähendus, mõista selle teemaga seonduvat sõnavara

  • tutvuda ökodisaini ja prügikunsti näidetega

  • luua reklaam uuskasutatud esemele, sh mõeldes auditooriumi, tarbija ja meediumite peale

 

Õpijuhised avanevad õigel ajal ise ja need leiad sellelt samalt lehelt!