Üliõpilane valib ÜHE enda põhaine põhikooli/ gümnaasiumi riiklikus õppekavas oleva teema ja loob sellele keemiapõhise praktilise tegevuse (mis on seotud enda õppeainega)ja loob sellele ISE ühe tööjuhendi. Eeskujuks võib võtta kohtumistel teostatud praktilisi tegevusi. (meenutus- õppekava on siin: https://oppekava.ee/)
Juhend sisaldab:
1) tervele klassile vajalike materjalide loetelu (lahuste puhul ka kontsentratsiooni vmt);
2) õpilasi innustavat ja motiveerivat tööjuhendit (2- 4 õpilasgrupile), mis arendaks lisaks uurimisoskusele ka infootsimise pädevust;
3) enese hindamise võimalust;
4) on ka visuaalselt hästi mõistetav ja motiveeriv;
5) üliõpilase hinnangut, mis võiks minna antud praktilise töö teostamisel tunnis valesti, millised võivad olla probleemid:
6) üliõpilase hinnangut, millised väärarusaamad võivad õpilasel antud praktilise töö teostamisel tekkida.