Üliõpilane vaatleb vähemalt 6, õpitaval erialal töötav üliõpilane vähemalt 4 tundi ja koostab vaadeldud tundidest koondanalüüsi, mis sisaldab lühikest kirjeldust õpilaste eripäradest, huvides, vajadustest ja ainealastest pädevustest, ja vähemalt kolme teadmist, koos põhjendusega, mida ta õppis ning vähemalt ühte olukorda koos põhjendusega, mida ta teeks teisiti. Jälgi õpetajat kutsestandardi punktide valguses.
Lävend: üliõpilane lähtub analüüsi koostades õpitust ja soovitatud kirjandusest, seejuures kasutatakse erialast terminoloogiat. Vaatlusanalüüs on sidus ja loogiline ning selles eristub üliõpilase lähenemisnurk, esitatud on õpilaste ainealaste pädevuste ülevaade. Esitatud on vähemalt kolm õpitud teadmist ning üks olukord, kasutatud on erialast terminoloogiat, eristub üliõpilase vaatenurk.
Tagasisidestavad praktikat koordineeriv didaktik ja ülikoolipoolne juhendaja.