Tähelepanu! Google Drive-i failide lisamine otse liideses ei ole enam võimalik. Kasutadage failide jagamiseks linke. Esmaspäeval 25. Novembril toimub platvormi uuendus. Tööd teostatkse ajavahemikus 10:00 kuni 11:00.

II vaheseminari ülesanne, refleksioon

1. Mõtle ühele juhtumile praktika perioodil, mille valguses tahaksid ennast analüüsida. See võib olla keeruline juhtum, aga see võib olla ka mõni tund, mis läks väga hästi. Kui ühtegi juhtumit ei eristu, analüüsi seni saadud kogemust üldiselt.

2. Vali üks refleksioonimudel, mille leiad failide alt: 1) Gibbsi mudel, 2) Saka ring, 3) juhtumianalüüs või 4) Korthageni ja Vasalose sibulamudel. Esimesed kolm sobivad juhtumianalüüsiks, viimane sobib üldiseks eneseanalüüsiks.

3. Lähtu mudeli etappidest ning kirjuta refleksioon.

4. Laadi refleksioon siia. Kui refleksioon sisaldab tundlikku infot, mida sa ei taha jagada, siis kirjuta, mida ja kuidas selle refleksiooni läbiviimine aitas sul juhtumit või ennast õpetajana paremini mõista.

 

Kui soovid võid lisaks lugeda ja mudeleid leida artiklist: Jane Remm 2012. Refleksioon: mis, kuidas, miks. Rmt. annely Köster (koost. ja toim.) Seoseid loov kunstiharidus. Tallinn: Sally Stuudio, 76-82.

https://seoseidloovkunstiharidus.files.wordpress.com/2012/10/sl-kunstiha...

107 vaatamist (0 täna)

Tähtaeg

12/11/2024

Loodud

8/10/2024

Autor