Sisestas Kaire Kollom, N, 12/07/2023 - 09:48 Standardized competence outcome: on teadlik digilahenduste kasutamise võimalustest ja sellega seotud riskidest õppimiselotsib ja levitab digitaalset õpivara ja digitehnoloogiaid, mis võimaldavad tõhusalt saavutada õpieesmärkekasutab digitehnoloogiaid õppijate õppimisse kaasatuse suurendamisekspersonaliseerib õpiteid digitehnoloogiate abilsuunab õpilasi rakendama info otsimisel, suhtlemisel ja sisuloomes digitehnoloogiaidkorraldab klassis/rühmas digitehnoloogiate mõtestatud kasutamist individuaalsel ja koostöisel õppimisel, sh probleemide lahendamiselkasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamiseksjagab lapsevanematele tõenduspõhiseid õppimis- ja õpetamisalaseid materjale (artiklid, raamatud, veebimaterjalid jm)osaleb õpikogukondades ja koostöövõrgustikes erialase teadmuse arendamiselhindab ja arendab oma digikompetentsust vastavalt haridusvaldkonnas tunnustatud digipädevusmudelilesoovitab digivahendeid, nõustab ja abistab kolleege digivahendite leidmisel, kasutusele võtmisel ja turvalisel kasutamiselhindab turvariske ja teeb ettepanekuid nende maandamisekstoetab ja hindab digivahendite väljapakkumise ja digipädevuse õppetöösse lõimimisega õppekava arendustööd.finds out the level of the subject-related, study skills and learning motivation of the group and the learner and takes these into account when setting (subject field, pedagogical and educational) study goalssupports the development of social and collaborative skillssets short- and long-term learning goals based on learner(s), chooses content and plans activities, considering the curriculumrecognises the learners´ need for support and their individual study needs (incl the learner with more abilities)is aware of the foundations and cultural specialties of the physical, cognitive, emotional and social development of the learnerDescription: • analüüsib oma haridustehnoloogilisi pädevusi ning IKT rakendamise võimalusi õppimise ja õpetamise toetamisel lähtuvalt oma valdkonna vajadustest ja võimalustest;Assessment description: