Üliõpilane koostab 2000-3000 tähemärgi pikkuse eneseanalüüsi praktika käigust ja järgnevatest küsimustest. Tekst on sidus ja loogiline, korrektses kirjakeeles, tekst seob teooria ja praktika, osundatakse õpitud teoreetilis-metoodilist kirjandust, kasutatakse metakeelt (õpitud terminid). Õpetajakoolituse põhipraktika I lõppedes tehtud eneseanalüüs on sisendiks üliõpilase õpetajakoolituse põhipraktika II-le.
Palun vältida üldsõnalisust ja olla võimalikult konkreetne!
Üldist
- Võta praktika enda jaoks kokku: kuidas Sinu üldised eesmärgid ja ootused põhipraktikale täitusid?
- Millised tööharjumused või -hoiakud takistasid ja millised aitasid Sind praktika ülesannete täitmisel? Mis valmistas Sulle praktikal enam probleeme?
Õpiprotsessi juhtimine
- Kuidas toetasid õpilaste eneseregulatsiooni oskusi (1) seada endale õpieesmärke; (2) õppimise jälgimisel; (3) õpitulemuste analüüsil?
- Too näiteid, kuidas muutsid oma tunnikava -või tegevusi õppija tagasiside põhjal.
- Analüüsi õpiprotsessi tõhusust: kuidas juhtisid õpilasi, kuidas suunasid neid pingutama?
Professionaalne areng
- Kui tõhusalt sujus Sinu koostöö juhendajatega? Too näiteid.
- Kuidas arvestasid enesearengul juhendajate antud tagasisidega. Mida pead sellest oluliseks? Kuidas hindad end tagasiside vastuvõtjana?
- Hinda end koostööpartnerina: mida väärtuslikku said Sina anda juhendavale õpetajale, koolile? Too näiteid, kus Sinu teadmistest ja kogemustest said õppida kolleegid?
- Hinda enda professionaalset arengut I praktika vältel: millised oskused, teadmised aitasid Sind? Millised oskused ja teadmised aga arenesid kõige enam?
- Milline on Sinu edaspidine õppimisvajadus; mida plaanid enda töös arendada järgmisel praktikaetapil, mida peaksid iseseisvalt juurde õppima (nt milliseid eelteadmisi korrastama, meenutama, mida lugema, uurima)?