Learning Outcome 1

Standardized competence outcome: 
Description: 
1.vaatleb ja analüüsib õpetaja tegevusi emotsionaalselt toetava ja kaasava õpikeskkonna kujundajana ning sotsiaalsete ja emotsionaalsete protsesside (sh grupiprotsesside) juhtimisel õppe- ja kasvatusprotsessis, õpilaste tegevust ja tunnetusprotsesse tunnis, sidudes analüüsi tulemusi teadmistega nii aine- kui ka üldpädevuste alase arengu toetamisest; 2.vaatleb ja analüüsib õpikeskkonda koolis, õpetaja erinevaid ülesandeid ja tegevusi õppetunni planeerimisel ja läbiviimisel, sidudes analüüsi tulemusi kasvatusteaduslikes ja ainedidaktika õppeainetes omandatud teoreetiliste teadmistega; 3. kavandab koostöös juhendava õpetaja või kaasüliõpilasega tunni või tunni osa ja viib selle iseseisvalt või koostöös läbi ning analüüsib tehtut;
Assessment description: